تحصیل و زندگی در هندوستان و اتریش

تحصیل و زندگی در هندوستان و اتریش

تحصیل و زندگی در هندوستان و اتریش. آموزش زبان انگلیسی. IELTS , TOEFL. آیلتس و تافل
تحصیل و زندگی در هندوستان و اتریش

تحصیل و زندگی در هندوستان و اتریش

تحصیل و زندگی در هندوستان و اتریش. آموزش زبان انگلیسی. IELTS , TOEFL. آیلتس و تافل

تحصیل در دانشگاه های هندوستان

دوستان سلام. امیدوارم شاد و پیروز باشین و سال نو رو با امید به موفقیت شروع کرده باشین.


پذیرش دانشگاه های هندوستان یه ماهی هست که شروع شده و تعداد سوالات و ایمیل ها خیلی بالاست. ازتون خواهش میکنم که اگه سوالی در مورد ادامه تحصیل و زندگی در هندوستان " دوره زبان" دوره های  کامپیوتر" آیلتس و تافل" نحوه پیشرفت زبان انگلیسی دارین فقط از طریق ایمیل : IELTS_EMBASSADOR@YAHOO.COM  یا تماس تلفنی و وایبر و وی چت و واتس آپ: 9923112903 - 0091 بپرسین.  متاسفانه به علت کمبود وقت و کارهای دانشگاهی نمیتونم اسکایپ و اس ام اس و نظرات وبلاگ رو پاسخ بدم. احساس میکنم پس از خوندن وبلاگم : http://www.english-pune.blogsky.com/   به خیلی از جواباتون میرسین. اکثر پست ها به روز هست مخصوصا شهریه دانشگاه ها و هزینه زندگی و تحصیل. اگه شبهه و شکی هم داشتین حتما ایمیل بفرستین یا با وایبر من تماس بگیرین حتما و با کمال میل پاسخ خواهم داد. 


لطفا به مطالب سایت اعتماد کنین و روی پیشنهادهایی که بهتون میدم بیشتر فکر کنین.

اگه کسی در رابطه با گرفتن پذیرش به مشکل برخورده بود و یا خدای نکرده ازش کلاهبرداری شده بود و دنبال راه حل بود حتما راهنمایش خواهم کرد که از چه کانالی مشکلش حل بشه.    کلا مراقب موسسات و افراد و وبلاگ هایی که معتبر نیستند و از اینجا یه بهشت ساختن باشین و کمی تامل و مشورت کنین و صبور باشین.


در رابطه با کلاسهای خصوصی آیلتس و تافل و نحوه گرفتن نمره 7 آیلتس و پیشبرد زبان انگلیسی چون رشته دکتری خودم انگلیسی هست و حدود 10 سال هم در حال تدریس هستم میتونم کمکتون کنم که در کوتاهترین زمان و کمترین هزینه به هدفتون برسین.


EMAIL: IELTS_EMBASSADOR@YAHOO.COM


TELL & VIBER: 0091- 9923112903