تحصیل و زندگی در هندوستان و اتریش

تحصیل و زندگی در هندوستان و اتریش

تحصیل و زندگی در هندوستان و اتریش. آموزش زبان انگلیسی. IELTS , TOEFL. آیلتس و تافل
تحصیل و زندگی در هندوستان و اتریش

تحصیل و زندگی در هندوستان و اتریش

تحصیل و زندگی در هندوستان و اتریش. آموزش زبان انگلیسی. IELTS , TOEFL. آیلتس و تافل

دوره های زبان انگلیسی دانشگاه های هندوستان

درود به همه دوستان. امیدوارم که همگی شاد و سرحال باشین. همونطور که میدونین پذیرش دانشگاه های هندوستان دو ماهی هست که شروع شده و تا یک ماه دیگه هم تموم میشه. ظبق آماری که امسال گرفتم اکثر دانشجوها واسه مقطع دکتری و یا کورس زبان میان اینجا. متاسفانه به علت آمار بالای متقاضیان دکتری از اکثر کشورهای عربی تعداد سوپروایزرها کم هست. لیست جدید دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم هم انتخاب رو محدود کرده.


در حال حاضر دانشگاه های بمبیی و پونا آزمون ورودی گزاشتن و مصاحبه هم داره که کمی پروسه پذیرش رو سخت و طولانی میکنه. دانشگاه بهاراتی پونا گزینه خوبی هست که اون هم مصاحبه داره ولی شانس پیدا کردن استاد راهنما بالاتره. 


دانشگاه پنجاب در شهر چندیگر هم همین چند روز پیش deadline پذیرش دکتری بود. این دانشگاه و شهر جزو بهترین های هند هست. هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ امکانات و تمیز بودن شهر. 4-3 ساعت هم با دهلی فاصله داره.

دانشگاه عثمانیا و JNTU در حیدرآباد هم در حال حاضر برای پذیرش کورس زبان / لیسانس/ فوق لیسانس باز هست:

کورس زبان دانشگاه JNTU:

   دوره سه ماهه : 2500 روپیه ثبت نام و 250$ هزینه دوره

دوره شش ماهه: 2500 روپیه ثبت نام و 650$ هزینه دوره


دانشگاه پونا  هم در حال حاضر برای پذیرش کورس زبان / لیسانس/ فوق لیسانس باز هست:

دوره 4 ماهه زبان: 20000 روپیه ثبت نام و 155$ هزینه بیمه/کتاب و استفاده از باشگاه ورزشی


دانشگاه تیلک: دوره زبان شش ماه : حدود 26000 روپیه.


همونطور که میدونین موسسات اخذ پذیرش هزینه گزافی بابت خدمات پذیرش میگیرن و متاسفانه بعضا شاهذ کلاهبرداری های زیادی هم هستیم . ازتون خواهش میکنم که قبل از اقدام برای پذیرش با چشم باز و اطلاعات کافی تصمیم بگیرین که بعدا منجر به پشیمونی و ضربه روحی و مالی نشه.

 

معمولا برای انجام خدمات پذیرش مبلغ 150$ هزینه مقبول و منطقی هست . 


دوستانی که تمایل دارن برای مقاطع کورس زبان انگلیسی/ لیسانس/ فوق لیسانس در دانشگاه های پونا / بهاراتی / عثمانیا/ جی ان تی یو/ کاکاتیا/ حیدرآباد اقدام کنن و نگران پذیرش گرفتن و یا هزینه بالا اون هستن لطفا مدارکشون رو اسکن رنگی کنن و بفرستن به ایمیل من  : (IELTS_EMBASSADOR@YAHOO.COM).  و یا با شماره : 9923112903 (0091) تماس بگیرن.


PUNE UNIVERSITY / BHARATI VIDYAPEETH UNIVERSITY/ HYDERABAD UNIVERSITY / OSMANIA UNIVERSITY/ JNTU UNIVERSITY / KERALA UNIVERSITY. PUNJAB UNIVERSITY