تحصیل و زندگی در هندوستان و اتریش

تحصیل و زندگی در هندوستان و اتریش

تحصیل و زندگی در هندوستان و اتریش. آموزش زبان انگلیسی. IELTS , TOEFL. آیلتس و تافل
تحصیل و زندگی در هندوستان و اتریش

تحصیل و زندگی در هندوستان و اتریش

تحصیل و زندگی در هندوستان و اتریش. آموزش زبان انگلیسی. IELTS , TOEFL. آیلتس و تافل

فهرست بهترین منابع آیلتس و تافل

سلام به همگی دوستان. امیدوارم شاد و پر آرامش باشین. متاسفانه اخیرا متوجه شدیم که British Council و سفارت انگلیس مدرک آیلتس ایران رو قبول نداره و کسایی که میخوان واسه ویزای انگلیس اقدام کنن باید خارج از ایران امتحان بدن مثه دبی/ ترکیه/ ارمنستان/ هندوستان... ابتدا یه توضیحی در مورد برگزاری آزمون آیلتس در هند بدم خدمتتون. اولین مورد اینکه به استقدوس قسم به هیچ وجه امکان خرید مدرک آیلتس یا جایگزینی شخص دیگه ای به جای شما در آزمون آیلتس در هندوستان وجود نداره. بنده حدود 6 سال هست که آیلتس و تافل تدریس میکنم باور کنین واسه کمک به هموطنامون همه راه هارو امتحان کردیم و قاطعانه و بی شک میگم که هر کس ادعای اینو داره که میتونه راهی (به غیر از شرکت در کلاسهای فشرده آیلتس و تافل خودم و بعضی از اساتید) پیدا کنه و واستون مدرک آیلتس یا تافل جور کنه کلااااااااااهبرداره.

آزمون آیلتس اینجا در اکثر شهرهای هندوستان مثه پونا / بمبیی/ بنگلور/ حیدرآباد/ دهلی/ میسور / احمدآباد و ... توسط 2 تا موسسه معتبر BRITISH COUNCIL / IDP ماهی 3-6 بار برگزار میشه و هزینه ثبت نام هم 10500 روپیه هست. روز آزمون از شما اثر انگشت و عکس میگیرن (دخترا با آرایش توپ برن) اصل پاسپورت با کپی رنگی از صفحه اول و آخر پاسپورت هم باید همرا داشته باشین. شما حتی اجازه بردن ساعت مچی یا به کاغذ هم به سر آزمون ندارین. واسه استفاده از دستشویی هم ازتون اثر انگشت و پاسپورت میخوان. با این اوصاف Michael Scofield )بازیگر فرار از زندان) هم کاری از دستش بر نمیاد.

آقایون داداشام گفته باشم:

دوستانی که مشکل شرکت در آزمون آیلتس یا تافل دارن و نمیدونن از کجا باید شروع کنن و چطور بخونن با کمال میل تجربیات چند ساله تدریسم رو در اختیارتون میزارم تا بهترین نتیجه رو بگیرین.

تو این نوشته سعی  میکنم فهرستی از بهترین منابع آیلتس جنرال و آیلتس آکادمیک را به دوستان گرامی معرفی کنم. فهرستی از منابع کارآمد، به روز و شناخته شده آیلتس و همچنین منابعی که باید بی خیالشون بشین! همچنین به زودی فهرست دیگری برای سطح پیش آیلتس واستون میزارم تا دسترسی ساده تری به منابع داشته و از سردرگمی در بیاین. تضمین میکنم اگه روی همین منابع کاربردی آیلتس تمرکز کنین بسته به سطح و وقتی که میزارین بالای 7 بگیرین.

تمامی این منابع رو خودم شخصا خوندم و مو به مو بررسی کردم! از این رو تنها منابع سودمند و کاربردی را میگم. 100% منابع تو بازار کتاب ایران وجود داره و با اسودگی میتونین خریداری کنین.

 

 

PRE-IELTS

TACTICS FOR LISTENING, GRAMMAR IN USE, OXFORD PICTURE DICTIONARY,

انگلیسی برای مسافری از ایران

جملات کاربردی انگلیسی در زندگی روزمره ( محمد گلشن).

جملات کلیدی زبان انگلیسی (منوچهر سرخابی)  

IELTS:

SPEAKING:

Collins Speaking for IELTS 

۲۲۰ IELTS speaking topics  by Taraneh Sadeqiyan (Zabankadeh)

Crack IELTS in a flash, SPEAKING

چون لیست طولانی میشه چند مورد رو در هر گروه نمیتونم  تو این صفحه جا بدم . لطفا با واتس آپ یا وایبر در تماس باشین تا کامل تشریح کنم

.

 WRITING:

IELTS Maximiser Writing by Alireza Memarzadeh

Crack IELTS in a flash, Writing Task 2

Crack IELTS in a flash, Writing Task 1


READING:

Collins Reading for IELTS

Read and Understand (1,2,3,4)

Cambridge IELTS (5 – 10)


LISTENING

Collins Listening for IELTS

Crack IELTS in a flash, Listening


STRATEGIES:

Ace The Ielts

Target Band 7


در ضمن اگه فیلتون یاد هندوستان کرد و خواستین از کلاسای موسسات زبان اینجا مثه PUNE UNIVERSITY, SIMBIOSIS UNIVERSITY, TILAK MAHARASHTRA UNIVERSITY, OAK ACADEMY استفاده کنین حتما یه سری هم به کلاسای آیلتس و تافل من هم بزنین (جلسه اول رایگان هست) و کورس های تضمینی 3 ماهه برگزار میکنیم. شاد باشین.


SANI (Ph.D in British & American Literature)

TESOL/TEFL qualified

IELTS/TOEFL TRAINER

Contact me on: 0091-9923112903

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد