تحصیل و زندگی در هندوستان و اتریش

تحصیل و زندگی در هندوستان و اتریش

تحصیل و زندگی در هندوستان و اتریش. آموزش زبان انگلیسی. IELTS , TOEFL. آیلتس و تافل
تحصیل و زندگی در هندوستان و اتریش

تحصیل و زندگی در هندوستان و اتریش

تحصیل و زندگی در هندوستان و اتریش. آموزش زبان انگلیسی. IELTS , TOEFL. آیلتس و تافل

جملات و اصطلاحات رایج در زبان انگلیسی

His/Her cake is doughدستش نمک نداره

I felt like a foolسنگ رو یخ شدم

We have a lot of in commonما باهم تفاهم داریم

Eat my heat offمخمو خوردی

I was shame strickenاز خجالت آب شدم

I’m in tip-top shape today!من امروز توپ توپم

I’m sick of itحالم از این وضعیت بهم میخوره

Keep your headدست و پات رو گم نکن

I’m not in a good moodحال و حوصله ندارم

You were sublimeکارت حرف نداشت

I stand by what I didپای کاری که کردم وایمیسم

You’re over the humpسربالایی رو گذروندی

You heard meدرست شنیدی

You are adorableخیلی دوست داشتنی (قابل ستایش) هستی

It’s impressiveقابل تحسینه

Pull the other oneخالی نبند

Don’t pick on meبه من گیر نده

Don’t look the other wayخودتو به اون راه نزن

Are U happy or married?مجردی یا متاهل؟

The rest is history…باقیش رو خودت می دونی

I don’t blame youسرزنشت نمی کنم

He/She drives me crazyرو اعصابم راه میره، دیوونم کرده

Have you chicken out already?هیچی نشده جا زدی

I’m still finding my feetتازه دارم به ان عادت میکنم

Knock on woodبزنم به تخته

You don’t have to settleنباید جا بزنی

Don’t you talk back to me(جواب منو نده (حاضر جوابی نکن

where are you off to in such a hurry? با این عجله کجا می ری؟

It’s along storyاین قصه سر دراز داره

Happy go luckyسر به هوا

there isn’t a cat in hell’s chanceیه ذره شانس هم نداشتن

She doesn’t even cough without her father’s permissionبدون اجازه پدرش حتی آب نمی خوره

none whatsoeverبه هیچ وجه

It’s beyond your dignityدور از شان شماست

Pull the rug from under somebodyزیرآب کسی رو زدن

To hold someone dearلی لی به لالای کسی گذاشتن

My mother hold my brother dearمادرم برادرم را لوس میکنه یا لیلی به لالاش میذاره

It was brutalخیلی بی رحمانه بود

How dare you?چطور جرات میکنی این حرف رو بزنی؟

The sea is full of other fishآدم قحطی نیست

one,s number is upکارت تمومه

as white as a sheetرنگت مثل گچ سفید شده

Shake a leg!یالا،عجله کن

I am singlehandedدست تنهام

I had fortune on my sideبخت یارم بود

Come clean صادق بودن

Let sleeping dogs lieپا روی دم شیر نذا

Leave it to me همه کارها رو به من بسپار

تحصیل در هندوستان و نوشتن پروپوزال و پایان نامه دکتری

درود فراوان خدمت همه دوستان خوبم. امیدوارم شاد و سالم باشین. ماه زیبای رمضان رو به همه تبریک میگم و ازتون میخوام واسه منم آرزوهای سبز و نیک بکنین. جای ما هم حتما زولبیا بامیه و حلیم و شله زرد هم میل کنین خدایی بدجوری هوسم کرده ...


دوستان باید خدمتتون این نوید رو بدم که چند ماهی هست  با چند تا از اساتید رشته های مختلف از جمله : ادبیات انگلیسی/ روانشناسی/ علوم سیاسی/ مایکروبیولوژی/ کشاورزی و گیاه شناسی/ بازرگانی و مدیریت و ... یه هسته علمی قوی تشکیل دادیم و این امکان رو داریم که در نوشتن انواع پروپوزال و تز (پایان نامه) دکتری/ لیسانس و فوق لیسانس کمکی باشیم. البته فقط به زبان انگلیسی.

بنابراین اگه کسی دغدغه نوشتن پروپوزال یا پایان نامه دکتری برای دانشگاه های هند و کشورهای اروپایی و آمریکایی رو داره, میتونه رو ما حساب کنه. بعضی از اساتید اینجا هم که در نوشتن تز یا پایان نامه دکتری مهارت دارن و سابقه تحصیل و کار در دانشگاه های خارجی رو دارن مطمعنا کمک خوبی خواهند بود.


راستی اگه مقاله یا متنی هم به زبان فارسی دارین و دوست دارین ترجمه تخصصی و روان بشه و در جورنالهای خارجی و معتبر چاپ بشه, باز هم رو من حساب کنین, یا حداقل مشورت بگیرین که خدای نکرده وقت و پولتون هدر نره.


از اونجایی که رشته دکتری خودم ادبیات انگلیسی هست و چندین سال هم  هست که IELTS/ TOEFL آیلتس و تافل  تدریس میکنم. با کمال میل حاضرم راهنماییتون کنم تا در کمترین زمان بهترین نتیجه رو بگیرین. بر اساس تجربه تدریسم بهترین کتابهایی که نیاز به مطالعه دارین رو بهتون معرفی میکنم که انقد سردرگم انواع کتاب و جزوه نشین. 


اگه دوس داشتین در مورد شرایط و هزینه های زندگی و تحصیل در هندوستان هم اطلاعی کسب کنین و یا برای دوره های زبان انگلیسی هندوستان هم اقدام کنین, وایبر و واتس آپ من هر شب آن هست. البته من 90 درصد شرایط زندگی و تحصیل در هند رو تو وبم توضیح دادم و آپ دیت شده هم هست, که توصیه میکنم اول اونارو بخونین, اگه به جوابتون نرسیدین تماس بگیرین یا پیغام بزارین. 

فقط ابن رو بگم که پذیرش دانشگاه های هند واسه مقطع لیسانس و فوق در آخر ماه جولای بسته میشه. ولی کورس های زبان اکثرا پذیرش دارن.


مطمعنا زندگی و تحصیل در هندوستان تجربه زیبا, جذاب و به درد بخوری واسه همه رقم خواهد زد و مطمعنا روی زندگی آیندتون تاثیر زیادی خواهد داشت. پس بهتره با دیدی مثبت و اطلاع کافی اقدام کنیم که درگیر زشتیهاش نشیم.


سام (دکتری ادبیات انگلیسی) / پونا/ 9923112903 - 0091 


نوشتن انواع پروپوزال و پایان نامه دکتری , چاپ مقاله در مجلات بین المللی با ایمپکت فکتور بالا

ثبت نام برای آزمونهای IELTS . TOEFL (آیلتس و تافل) در BRITISH COUNCIL / ETC 

هزینه زندگی و تحصیل در هندوستان

ثبت نام و پذیرش در دانشگاه های هند