تحصیل و زندگی در هندوستان و اتریش

تحصیل و زندگی در هندوستان و اتریش

تحصیل و زندگی در هندوستان و اتریش. آموزش زبان انگلیسی. IELTS , TOEFL. آیلتس و تافل
تحصیل و زندگی در هندوستان و اتریش

تحصیل و زندگی در هندوستان و اتریش

تحصیل و زندگی در هندوستان و اتریش. آموزش زبان انگلیسی. IELTS , TOEFL. آیلتس و تافل

اخذ پذیرش و تحصیل رایگان در آلمان (هزینه تحصیل در آلمان)

برای اینکه سفارت آلمان به شما ویزا بدهد، حتما باید از یک کالج و یا یک دانشگاه پذیرش داشته باشید. منظور از کالج، نهاد های دولتی وابسته به دانشگاه هاست که وظیفه آموزش زبان آلمانی و دروس پایه مانند ریاضی و فیزیک را به دانشجویان خارجی دارند. در واقع منظور آموزشگاه ها و مدارس زبان آلمانی نیست. زیرا اگر شما صرفا قصد یادگیری زبان آلمانی را از ابتدا در آلمان داشته باشید و مستقیم از ایران درخواست میدهید، سفارت آلمان به شما ویزای تحصیلی آلمان را نمی‌دهد.

 ویزای تحصیلی آلمان در ابتدا ۳ ماه اعتبار دارد که متقاضی پس از ورود به خاک آلمان میبایست با مراجعه به اداره امور اتباع خارجه (Ausländerbehörde) شهر خود نسبت به تمدید یک الی ۲ ساله ویزای تحصیلی آلمان خود اقدام کند.

به طور کلی شهریه در دانشگاه های ایالت های بارلین، براندنبورگ، هسن، مکلنبورگ فورپومرن، شلسویگ هولشتاین، زاکسن، تورینگن و زاکسن- آنهالت واقع شده‌اند رایگان می باشد.


 شهریه دانشگاه های ایالات نوردراین وستفالن و زارلند نیز پس از سال ۲۰۱۱ رایگان شد و دانشجویان مانند تمام دانشگاه های آلمان که شهریه رایگان دارند تنها موظف به پرداخت هزینه خدمات دانشجویی هستند. هزینه خدمات دانشجویی در دانشگاه های آلمان معمولا بین ۲۰۰ – ۱۴۰ یورو در هر ترم است.

حدود هزینه زندگی در خوابگاه های دانشگاه های آلمان بین ۸۰-۵۰ یورو در هفته و هزینه بیمه برای هر ماه برای یک دانشجو حدود ۸۰ یورو است. ارائه مدرک دال بر بیمه بودن دانشجو در زمان ثبت نام الزامی است.

دانشجو در آلمان اجازه دارد ۲۰ ساعت در هفته کار کند.  در ایام تعطیلی دانشگاه ها اجازه کار تمام وقت دارد. 

حقوق یک کار دانشجویی ساده در آلمان ساعتی بین ۱۰ – ۸ یورو است.


 ‍     تحصیل تخصص پزشکی آلمان:


◀️تحصیلات تخصصی در این کشور نسبت به سایر کشورهای اروپایی طرفداران بیشتری دارد زیرا تحصیلات تخصص در این کشور از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و نکته مهم اینکه دانشگاه های آلمان از متقاضیان تحصیلات تخصصی هیچگونه شهریه دانشگاه دریافت نمی نماید:


✔️طول دوره تخصص پزشکی در آلمان حدود 6 سال است و کلیه دروس به زبان آلمانی ارائه می شوند از این رو داشتن مدرک زبان آلمانی حداقل سطح B2 برای متقاضیان الزامی می باشد .


✔️دانشجویان تخصص پزشکی در آلمان در حین تحصیل حقوق نیز دریافت می نمایند و حتی می توانند مشغول کاری در رابطه با رشته تخصصی خود شوند.


✔️متقاضیان تحصیل تخصص پزشکی در این کشور می توانند برای خانواده خود نیز تقاضای ویزا بدهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد