تحصیل و زندگی در هندوستان و اتریش

تحصیل و زندگی در هندوستان و اتریش

تحصیل و زندگی در هندوستان و اتریش. آموزش زبان انگلیسی. IELTS , TOEFL. آیلتس و تافل
تحصیل و زندگی در هندوستان و اتریش

تحصیل و زندگی در هندوستان و اتریش

تحصیل و زندگی در هندوستان و اتریش. آموزش زبان انگلیسی. IELTS , TOEFL. آیلتس و تافل

یه گپ خودمونی

بعد از مدتها کلنجار رفتن و یقه به یقه شدن با اوضا بلاخره وبلاگ هم سروسامون گرفت ..


من سام هستم .دانشجوی دکتری زبان انگلیسی در شهر پونای هندستوووون. اینجاییم که اومدین یه پاتوق کوچولو واسه گپای خودمونی و یکی کردن تجربیات و خاطراتمون هست واسه عزیزایی که فیلشون یاد هندستون کرده و واسه ادامه تحصیل تو رشته ای که دوس دارن یا گرفتن IELTS & TOEFL میخان بیان اینجا.


هممون از شرایط سخت دانشگاهی و زمان طولانی ثبت نام واسه امتحانات بین المللی  باخبریم پس نمک رو زخما نمیپاشم .. دلالا هم که ماشالا ..امون نمیدن ... یه بهشت جلو چشت میسازن و دو سوت سرکیست میکنن .. پذیرش دانشگاهی که کمتر از 30000 تومن بیشتر واسشون تموم نمیشه .. حداقل 1 & 2 میلیون فاکتور میدن دستت.. هممون هم عشق(اشق) دکی شدن و آق مهندس بودن ... میریم تو فضا ..


سام میخاد اینجا دست همشونو رو کنه .. و یه چهره واقعی از تمام زیرو بم تحصیل و زندگی واستون تداعی کنه . 


همونطو که قبلا هم خدمتتون عرض کردم " من خودم اینجا دانشجو هستم " بعد از اتمام master (فوقش لیسانس خودمون) " دارم Ph.D (دکتری) هم ادامه میدم .. و در ساعات آزادم به تدریس انگلیسی مشغولم ... چون هموطنان عزیزمون (قریب به 4500 دانشجوی پارسی) اینجا هستند و متاسفانه خیلیاشون گول موسسات زبان اینجارو خوردن که در قیاس با (ایران) خودمون اصلا بازده خوبی ندارن . ما هم آستین زدیم بالا و با آمپول و چکش  سعی میکنیم دینمونو ادا کنیم " و کمکی هر چند ناچیز در راهنمایی و آموزش این دوستان داشته باشیم تا جلوی هرگونه دلال بازی و فریبی گرفته بشه. 


با تمام وجود آماده پاسخگویی به سوالات همه پارسیان هموطن در زمینه تحصیل در تمام مقاطع در هندوستان" آموزش زبان انگلیسی (مکالمه " IELTS & TOEFL ) هستم.

 :e-mail 

Ielts_embassador@yahoo.com

phone No. :0091-9923112903

سام (دانشجوی دکتری زبان انگلیسی - پونا / 9923112903-0091 / IELTS_embassador@yahoo.com )

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد