تحصیل و زندگی در هندوستان و اتریش

تحصیل و زندگی در هندوستان و اتریش

تحصیل و زندگی در هندوستان و اتریش. آموزش زبان انگلیسی. IELTS , TOEFL. آیلتس و تافل
تحصیل و زندگی در هندوستان و اتریش

تحصیل و زندگی در هندوستان و اتریش

تحصیل و زندگی در هندوستان و اتریش. آموزش زبان انگلیسی. IELTS , TOEFL. آیلتس و تافل

وااااااااااااااااااااااااای از این هندیا


داستان من از اینجا شرو میشه که واسه 4 ترم پشت سر هم حروف اسمو فامیلمو توmark sheet(کارنامم) جابجا نوشتن .. و این مسلما اشتباه یونیورسیتی هست نه دانشجو .. بعد از طی مسافت نیم ساعته تا دانشگاه و پیدا کردن قسمت master of English unit  دیدم هیچکی اونجا نیست (قابل توجه دوستان که ساعت 10/30 صبح هست /صدای مارا از پونای هندوستان میشنوید)

 بعد از یه چرت یک ربعه خانومی با قد و بالای رعنا فشن استایل وارد شدن .. با خوشحالی تمام رفتم جلو میزش و با British accent شروع کردم به تشریح اشتباهی که 4 ترم توی result پیش اومده .. ایشون هم با gesture دست بهم فهموند که هیچ کدوم از حرفامو نفهمیده و هیکل مارو قهوه ای کردن .. دوباره همرو خیلی آروم و لغت به لغت گفتم ... نه مثه اینکه فایده ای نداشت ... با چهره ای حق به جانب فرمودند (مه تورا اینگلیش جانتا هوم... مراتی بولو) ...خانوم english بلد نبووووووووووووووووووووووود ... آخه این دردو به کی بگم من ... که مسول بخش english بلد نیس حتی دو جمله انگلیسی حرف بزنه ..


بگزریم ... (چون میگزرد غمی نیس/come what may) بعد بهم یه فیش 350 روپیه داد که اول پولو بریزم به حساب (اون اشتباه کرده .. من بایستی پولشو بدم ) ... اینه که میگن هند کشور عجایبه.


بعد از این مراحل همکارش گفت برو 10 روزه دیگه آماده میشه .. در صورتی که ایشون گفتن نیم ساعته آمادس .. خلاصه تا ساعت 2/30 مارو علاف کردن (بماند که فی مابین میزگرد و شیرینی خورون و قهقهه زنون هم داشتن) .. بعد از خان ششم .. ایشون با لبخند ژکوند اومدن و من هم در  پوست خودم نمیگنجیدم که کارم یه روزه حل شده و رکوردو شکستم که تو 5 ساعت 3 صفحه برگه گرفتم .. اما این لبخند سرآغاز یه علافی دیگه بود ... بعد از 5 ساعت ایشون با چهره ای کریه الوصف که به یک ژیان تصادفی شباهت بیشتری داشت تا .. فرمودند که یه نامه از college هم باید میوردی ... ( خداییش شما بودین چیکار میکردین ؟؟؟) ... 

امروز دوباره این مسیر سرتاسر ترافیک رو که تا میرسی اونجا از دود ماشین صد در صد سرطان ریه  خاهی گرفت رو طی طریقت کردم ولی اندفعه (armed to teeth/سراپا مجهز) و با یکی از مسئولین college و با کلی پارتی تونستم از حلقوشون بکشم بیرون .. ایشون هم بعد از پایان کار گفتن که از ایران حتما واسم پسته و بادم بیار ... وگرنه کارت بازم طول میکشه  


نتیجه اخلاقی :

حتما زمان امتحان admit card and result رو چک کنید و فورا به مسئول امتحان نشون بدین 

واسه کارای اداریتون در حد امکان از دادن رشوه (even a chocolate ) خودداری کننید و اگر راهی نبود یه بسته کوچولو پسته همراهتون باشه 


سام (دانشجوی دکتری زبان انگلیسی - پونا / 9923112903-0091 / IELTS_embassador@yahoo.com )

  

نظرات 1 + ارسال نظر
افزایشترافیکسایتهایشما چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 19:13 http://www.p30rank.ir

..•:*¨`*:•..
بچه ها یه سایت جالب و باورنکردنی پیدا کردم..•:*¨`*:•..
بازدید میاره واستون تا 5 میلیون نفر در ماه
باورنکردنیه..•:*¨`*:•..
رتبه جهانی در الکسام طی 2 هفته شد 500..•:*¨`*:•..
http://p30rank.ir..•:*¨`*:•..
هم رایگان داره هم واسه اونا که وقت امتیاز گیری ندارن پولی داره..•:*¨`*:•..
الان من بازدیدم بالا رفته و تبلیغ هم گرفتم..•:*¨`*:•..
تازه به 100 نفر درماه هاست سی پنل نامحدود رایگان میده..•:*¨`*:•..
..•:*¨`*:•..زودی یه سر بزن پشیمون نمیشی..•:*¨`*:•..[گل][گل][گل][گل][گل][گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد