تحصیل و زندگی در هندوستان و اتریش

تحصیل و زندگی در هندوستان و اتریش

تحصیل و زندگی در هندوستان و اتریش. آموزش زبان انگلیسی. IELTS , TOEFL. آیلتس و تافل
تحصیل و زندگی در هندوستان و اتریش

تحصیل و زندگی در هندوستان و اتریش

تحصیل و زندگی در هندوستان و اتریش. آموزش زبان انگلیسی. IELTS , TOEFL. آیلتس و تافل

منابع پیشنهادی سام واسه آزمون IELTS (آیلتس)


من طبق تجربه ای که از آزمون IELTS دارم واسه 4 تا SKILLS  این کتابارو پیشنهاد میکنم :

SPEAKING

  , ( CRACK IELTS IN A FLASH ,  IELTS SPEAKING TESTS(DR. IRAVANI

LISTENING :

  BARRON'S IELTS, IELTS CAMBRIDGE  6 & 7 , ABC NEWS , BBC NEWS

READING :

     BARRON'S IELTS, 202ESSENTIAL EXERCISES ,  IELTS 6 & 7 , 504 ESSENTIAL VOCABULARY,  

WRITING :

CRACK IELTS IN A FLASH , 

برای راهنمایی در ارتباط با استراکچر آزمون IELTS :

HELPFUL HINTS 101 , ACTION PLAN FOR IELTS


دوستایی که تصمیم دارن واسه آزمون آیلتس (IELTS) یا جی آر ای (GRE) یا تافل (TOEFL) که در هند (شهر پونا و بمبیی) برگزار میشه و من فکر میکنم آسونترین راه واسه کسب نمره خوب و بدون دردسر هست اطلاعاتی داشته باشند لطفا با من در تماس باشند چون گزینه های زیادی وجود داره :

سام (دانشجوی دکتری زبان انگلیسی)  9923112903 - 0091 :PHONE

E-MAIL : IELTS_EMBASSADOR@YAHOO.COM


 

نظرات 1 + ارسال نظر
فاطمه دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 15:46

سلام خسته نباشید خیلی ممنونم بابت اطلاعات مفیدتون در این زمینه
من زبانم خوب نیست و می خوام دوسال دیگه ازمون ایلتس بدم و نمره خوبی بگیرم لطفا کمکم کنید که من باید برای این ازمون از کجا شروع کنم و چه کتابایی بخونم اگه کمکم کنید خیلی ممنون می شم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد