تحصیل و زندگی در هندوستان و اتریش

تحصیل و زندگی در هندوستان و اتریش

تحصیل و زندگی در هندوستان و اتریش. آموزش زبان انگلیسی. IELTS , TOEFL. آیلتس و تافل
تحصیل و زندگی در هندوستان و اتریش

تحصیل و زندگی در هندوستان و اتریش

تحصیل و زندگی در هندوستان و اتریش. آموزش زبان انگلیسی. IELTS , TOEFL. آیلتس و تافل

تحصیل در هندوستان و نوشتن پروپوزال و پایان نامه دکتری

درود فراوان خدمت همه دوستان خوبم. امیدوارم شاد و سالم باشین. ماه زیبای رمضان رو به همه تبریک میگم و ازتون میخوام واسه منم آرزوهای سبز و نیک بکنین. جای ما هم حتما زولبیا بامیه و حلیم و شله زرد هم میل کنین خدایی بدجوری هوسم کرده ...


دوستان باید خدمتتون این نوید رو بدم که چند ماهی هست  با چند تا از اساتید رشته های مختلف از جمله : ادبیات انگلیسی/ روانشناسی/ علوم سیاسی/ مایکروبیولوژی/ کشاورزی و گیاه شناسی/ بازرگانی و مدیریت و ... یه هسته علمی قوی تشکیل دادیم و این امکان رو داریم که در نوشتن انواع پروپوزال و تز (پایان نامه) دکتری/ لیسانس و فوق لیسانس کمکی باشیم. البته فقط به زبان انگلیسی.

بنابراین اگه کسی دغدغه نوشتن پروپوزال یا پایان نامه دکتری برای دانشگاه های هند و کشورهای اروپایی و آمریکایی رو داره, میتونه رو ما حساب کنه. بعضی از اساتید اینجا هم که در نوشتن تز یا پایان نامه دکتری مهارت دارن و سابقه تحصیل و کار در دانشگاه های خارجی رو دارن مطمعنا کمک خوبی خواهند بود.


راستی اگه مقاله یا متنی هم به زبان فارسی دارین و دوست دارین ترجمه تخصصی و روان بشه و در جورنالهای خارجی و معتبر چاپ بشه, باز هم رو من حساب کنین, یا حداقل مشورت بگیرین که خدای نکرده وقت و پولتون هدر نره.


از اونجایی که رشته دکتری خودم ادبیات انگلیسی هست و چندین سال هم  هست که IELTS/ TOEFL آیلتس و تافل  تدریس میکنم. با کمال میل حاضرم راهنماییتون کنم تا در کمترین زمان بهترین نتیجه رو بگیرین. بر اساس تجربه تدریسم بهترین کتابهایی که نیاز به مطالعه دارین رو بهتون معرفی میکنم که انقد سردرگم انواع کتاب و جزوه نشین. 


اگه دوس داشتین در مورد شرایط و هزینه های زندگی و تحصیل در هندوستان هم اطلاعی کسب کنین و یا برای دوره های زبان انگلیسی هندوستان هم اقدام کنین, وایبر و واتس آپ من هر شب آن هست. البته من 90 درصد شرایط زندگی و تحصیل در هند رو تو وبم توضیح دادم و آپ دیت شده هم هست, که توصیه میکنم اول اونارو بخونین, اگه به جوابتون نرسیدین تماس بگیرین یا پیغام بزارین. 

فقط ابن رو بگم که پذیرش دانشگاه های هند واسه مقطع لیسانس و فوق در آخر ماه جولای بسته میشه. ولی کورس های زبان اکثرا پذیرش دارن.


مطمعنا زندگی و تحصیل در هندوستان تجربه زیبا, جذاب و به درد بخوری واسه همه رقم خواهد زد و مطمعنا روی زندگی آیندتون تاثیر زیادی خواهد داشت. پس بهتره با دیدی مثبت و اطلاع کافی اقدام کنیم که درگیر زشتیهاش نشیم.


سام (دکتری ادبیات انگلیسی) / پونا/ 9923112903 - 0091 


نوشتن انواع پروپوزال و پایان نامه دکتری , چاپ مقاله در مجلات بین المللی با ایمپکت فکتور بالا

ثبت نام برای آزمونهای IELTS . TOEFL (آیلتس و تافل) در BRITISH COUNCIL / ETC 

هزینه زندگی و تحصیل در هندوستان

ثبت نام و پذیرش در دانشگاه های هند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد