تحصیل و زندگی در هندوستان و اتریش

تحصیل و زندگی در هندوستان و اتریش

تحصیل و زندگی در هندوستان و اتریش. آموزش زبان انگلیسی. IELTS , TOEFL. آیلتس و تافل
تحصیل و زندگی در هندوستان و اتریش

تحصیل و زندگی در هندوستان و اتریش

تحصیل و زندگی در هندوستان و اتریش. آموزش زبان انگلیسی. IELTS , TOEFL. آیلتس و تافل

جملات و اصطلاحات رایج در زبان انگلیسی

His/Her cake is doughدستش نمک نداره

I felt like a foolسنگ رو یخ شدم

We have a lot of in commonما باهم تفاهم داریم

Eat my heat offمخمو خوردی

I was shame strickenاز خجالت آب شدم

I’m in tip-top shape today!من امروز توپ توپم

I’m sick of itحالم از این وضعیت بهم میخوره

Keep your headدست و پات رو گم نکن

I’m not in a good moodحال و حوصله ندارم

You were sublimeکارت حرف نداشت

I stand by what I didپای کاری که کردم وایمیسم

You’re over the humpسربالایی رو گذروندی

You heard meدرست شنیدی

You are adorableخیلی دوست داشتنی (قابل ستایش) هستی

It’s impressiveقابل تحسینه

Pull the other oneخالی نبند

Don’t pick on meبه من گیر نده

Don’t look the other wayخودتو به اون راه نزن

Are U happy or married?مجردی یا متاهل؟

The rest is history…باقیش رو خودت می دونی

I don’t blame youسرزنشت نمی کنم

He/She drives me crazyرو اعصابم راه میره، دیوونم کرده

Have you chicken out already?هیچی نشده جا زدی

I’m still finding my feetتازه دارم به ان عادت میکنم

Knock on woodبزنم به تخته

You don’t have to settleنباید جا بزنی

Don’t you talk back to me(جواب منو نده (حاضر جوابی نکن

where are you off to in such a hurry? با این عجله کجا می ری؟

It’s along storyاین قصه سر دراز داره

Happy go luckyسر به هوا

there isn’t a cat in hell’s chanceیه ذره شانس هم نداشتن

She doesn’t even cough without her father’s permissionبدون اجازه پدرش حتی آب نمی خوره

none whatsoeverبه هیچ وجه

It’s beyond your dignityدور از شان شماست

Pull the rug from under somebodyزیرآب کسی رو زدن

To hold someone dearلی لی به لالای کسی گذاشتن

My mother hold my brother dearمادرم برادرم را لوس میکنه یا لیلی به لالاش میذاره

It was brutalخیلی بی رحمانه بود

How dare you?چطور جرات میکنی این حرف رو بزنی؟

The sea is full of other fishآدم قحطی نیست

one,s number is upکارت تمومه

as white as a sheetرنگت مثل گچ سفید شده

Shake a leg!یالا،عجله کن

I am singlehandedدست تنهام

I had fortune on my sideبخت یارم بود

Come clean صادق بودن

Let sleeping dogs lieپا روی دم شیر نذا

Leave it to me همه کارها رو به من بسپار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد